Martin García Parra
- Despatx A-113primer pisGuillem Cifre de Colonya
Currículum
Currículum breu
Llicenciat en Filosofia per l'Institut de Filosofia, A. C. de Mèxic. Màster en Bioètica per l'Institut Borja de Bioètica de la Universitat Ramon Llull de Barcelona. Màster en Professorat d'ESO i Batxillerat, Formació Professional i Ensañanza d'idiomes per la Universitat de Cadiz. Expert Universitari en Tècniques Docents Universitàries per la Universitat de les Illes Balears.
Docència
Horari de tutories
Cal concertar cita prèvia amb el professor per a fer una tutoriaAssignatures on imparteix docència. Any acadèmic 2023-24
Docència dels 5 anys anteriors
Assignatura | Informació a l'estudi on la va impartir |
---|---|
10906 - Concepcions i Perspectives Actuals sobre la Primera Infància | |
10912 - Pràctiques Externes | |
10995 - Tècniques de Benestar en la Primera Infància |
|
22129 - Pràctiques II d'Educació Primària |
|
22164 - Pràctiques de Menció: Audició i Llenguatge |
|
Recerca
Publicacions
Negre, F.; García-Parra, M.; de Benito Crosetti, B.; Verger, S. (2023). InèditNet: experiencias de una red ApS transdisciplinar. en El aprendizaje-servicio universitario ante los retos de la agenda 2030. UNED. pp.140-150. ISBN 9788436280210.
García-Parra, M., Verger Gelabert, S., & Negre Bennasar, F. (2023). Ética en proyectos con Tecnología Educativa dentro de una red de Aprendizaje-Servicio. Edutec. Revista Electrónica De Tecnología Educativa, (83), 55-71. https://doi.org/10.21556/edutec.2023.83.2727
García-Parra, M., Negre, F., & Verger, S. (2021). Educational Programs to Build Resilience in Children, Adolescent or Youth with Disease or Disability: A Systematic Review. Education Sciences, 11(9), 464. https://doi.org/10.3390/EDUCSCI11090464
García-Parra, M., & Sepulcre, M. P. (2021). Vínculos entre Ética, Tecnología Educativa y Pedagogía Hospitalaria: una revisión sistematizada de la literatura. Edutec. Revista Electrónica de Tecnología Educativa, 77, 17–34. https://doi.org/10.21556/EDUTEC.2021.77.2121
García Parra, M. (2019). Ética y resiliencia familiar para una atención integral en el campo de las enfermedades raras. International Journal of Developmental and Educational Psychology, 1(2), 271–280. https://doi.org/10.17060/ijodaep.2019.n2.v1.1696